Do clássico ao brega/clichê


Passado.

Shed a tear cause I'm missing you
I'm still alright to smile

Was a time when I wasn't sure
But you set my mind at easy

Said, woman, take it slow
And it'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said, sugar, make it slow
And we'll come together fine
All we need is just a little patience
Patience
I sit here on the stairs
Cause I'd rather be alone
If I can't have you right now I'll wait, dear
Sometimes I get so tense
But I can't speed up the time
But you know, love, there's one more thing to consider

'Cause the lights are shining bright
You and I've got what it takes to make it
We won't fake it
Oh, I'll never break it
Cause I can't take it
Little patience, mhh yeah
Need a little patience,
Just a little patience,
Some more patience
I've been walking the streets tonight 
Just trying to get it right (Need some patience)
It's hard to see with so many around(yeah)
You know, I don't like being stuck in the crowd (Could use some patience)
And the streets don't change but, baby, the names(yeah)
I ain't got time for the game (Gotta have some patience)
'Cause I need you, yeah(yeah)
Yeah, but I need you (All it takes is patience, yeah)
Oh, I need you (Just a little patience)
Is all you need

-
Injustiça

Você vive procurando a fórmula do amor, se entregando de alma e coração
Ando o mundo, se machuca e vê que não passou de um encanto, uma desilusão
Usa meus beijos e abraços pra se esconder da dor, nem se toca que eu posso gostar
Abra os olhos, olhe em volta tudo que você criou, nosso fogo não dá pra apagar
É só juntar as coisas, tá tudo no ar
Pegue aquele abraço que eu te dei no dia em que ele te deixou
Junte com as noites no meu colo, cada gota que você chorou
Misture todo brilho dos meus olhos só de ver você me procurar
-

Tentativas.

Vou ganhar esse jogo,
Te amando feito um louco

-
Intimidade.

Chega mais perto
Vai quero te encontrar
Quero saber onde você está
Chega mais perto
Vai quero te ouvir falar
Falar de amor, pra quem não sabe amar
Não quero mais saber de nada

Tá afim de um romance, compra um Livro
Se quer felicidade vem me ver de novo
Mas se quer amor...
-

Briga.

Tal vez sera que esa historia ya tiene final
No se porque hoy me siento tan distante de ti
Que a pesar que lo intento de nuevo
Tal vez llegue tarde, ya no hay nada que hacer
Y no puedo creer que el tiempo que hemos temido
Tal vez se nos gastó

Tal vez fui yo que no te dio una noche entera
Tal vez nunca te he dado lo que tú esperabas
Y no estaba cuando me necesitabas
Tal vez no te escuche, tal vez me descuide
Tal vez se me olvido que yo te amaba

Tal vez será que por ahora ya no hay nada que hablar
Tal vez esta vez necesitamos tiempo para pensar

Y yo por mi parte propongo
Intentarlo de nuevo, volver a empezar
Que por más que lo pienso no encuentro
Una sola razón para seguir sin ti

Tal vez me sorprendió la vida por la espalda
Y tira y tira y se rompió la cuerda
Tal vez nunca entendí lo que eras para mí
Tal vez yo nunca supe a quien amaba

-

Comentários